FAQ (питання-відповідь)
Загальні питання
Ми працюємо за наступним графіком:
- понеділок - п'ятниця: з 10.00 до 18.00;
- субота - неділя: вихідний.
Так, якщо ви бажаєте отримати додаткову знижку - зв'яжіться з нами і ми зробимо для вас спеціальну ціну.
У вас залишаються два документа, які підтверджують наше з вами співробітництво: виписаний нами рахунок-фактура і документ про оплату, який надає банк. При перерахуванні грошей у нас виникає боргове зобов'язання перед вами. Воно погашається тільки після підписання накладної, яку вам привезе кур'єр.
Таким чином, у вас є всі важелі впливу на нас, ваші інтереси захищає закон "Про захист прав споживачів".
Оплата та доставка
Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари:
- Новою поштою;
- Адресна доставка (Нова пошта);
Ви також можете самі забрати замовлення в нашому офісі.
Зараз доступні такі способи оплати:
- готівкова оплата (Дніпро);
- готівкова оплата післяплатою (по всій Україні);
- оплата на карту Приватбанку;
- оплата на карту Монобанк;
- безготівкова оплата без ПДВ;
- безготівкова оплата з ПДВ;
- онлайн оплата на сайті.
- Доставка в межах Києва при замовленні на суму понад 2000 грн. безкоштовна!
- Якщо замовлення зроблене до 16-00, ми доставимо його на наступний день.
- Ви отримуєте замовлення на складах кур'єрської служби "Нова пошта" після огляду і тестування товару гроші оплачуються менеджеру Нової пошти.
- При надходженні на склад на Ваш номер приходить СМС з номером декларації з якою можна отримати вантаж. Також наш менеджер його повторно дублює на телефон, вказаний Вами при замовленні. Вартість доставки Новою поштою від 2000грн. - безкоштовна.
- При оплаті за безготівковим розрахунком - ви отримаєте ваше замовлення на указное вами відділення з оплаченим доставкою.
Важливо: при собі необхідно мати паспорт або інше посвідчення особи і номер декларації для отримання товару.
Замовлення, зроблені до 16-00, ми відправляємо в той же робочий день, доставка займає 1-2 дні в залежності від міста призначення.
Так, наш офіс розташований за адресою м Дніпро, пл. Героїв Майдану, 1 офіс 227. Тут ви можете забрати товар, попередньо замовивши і уточнивши його наявність по телефону. Якщо цього товару не виявиться в нашому офісі, ми доставимо його зі складу до вашого приходу.
Ви можете оплатити замовлення банківським переказом. Зателефонуйте або напишіть нам, і ми відправимо вам рахунок-фактуру по електронній пошті або по факсу. Ми є платниками ПДВ і податку на прибуток на загальних підставах.
При отриманні товару ви отримаєте всі необхідні документи:
- гарантійний талон;
- видаткову накладну;
- податкову накладну.
З-за кордону замовлення можна оплатити за допомогою онлайн оплати на сайті, при оформленні замовлення. Ми даємо гарантію на наші товари по всьому світу протягом 12 місяців.
Якщо ви хочете здійснити оплату товару іншим, зручним для вас способом - будь ласка зв'яжіться з нами.
Гарантія та сервісне обслуговування
Наша компанія надає гарантію на всю продукцію від 6 до 36 місяців. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить чек від компанії "Control.ua", або по серійному коду товару.
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі або відправивши поштою.
При поверненні товару потрібно мати обладнання яке не було у вжитку і не має слідів використання, а так само має бути збережена комплектність товару. Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів, а при наявності необхідної суми в касі - у той же день.
У разі повернення за допомогою "Нової пошти". Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
З приводу гарантійного обслуговування звертайтеся в наш інтернет магазин по телефону, указному на сайті.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, чек, або серійний код пристрою в якому зазначаються:
- Модель;
- серійний номер;
- гарантійний термін;
- дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
- порушена збереження гарантійних пломб;
- є механічні або інші пошкодження, який виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
- серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п.
А так же має бути збережено:
- комплектність товару;
- цілісність і всі компоненти упаковки;
- ярлики;
- заводське маркування;
- документи: чек і гарантійний талон.